Stormz er nemt at arbejde med – både som facilitator og som deltager. Afhængig af om Stormz skal være drivende for hele workshoppen eller blot en del af den, så udarbejder vi en drejebog sammen og jeg laver workshop designet for Stormz delen. Drejebogen deler vi digitalt, så vi hele tiden er i synk. Processen er beskrevet nedenfor.

Effektiv proces med at designe jeres workshop

Drejebogen for jeres workshop udarbejder vi i fællesskab, så alle involverede personer kan følge med og byde ind. 

Jeg anvender som udgangspunkt online værktøjet SessionLab til udarbejdelse af drejebogen – det gør det super nemt og overskueligt for alle og nemt at justere drejebogen ‘on the fly’ hvis der bliver behov for det.

Hvis jeres møde- eller workshop design skal gentages, så er det nemt at tage afsæt i en tidligere skabelon og tilpasse den til det nye møde.

Step 1

Scope møde

Scope-mødet er der hvor I briefer mig grundigt om jeres kommende møde eller workshop. Hvad er formålet? Hvem skal deltage? Hvad håber I der kommer ud af mødet eller workshoppen. Hvilke indlægsholdere skal motivere? Den overordnede rollefordeling. Ønsker I et online møde, et fysisk møde/workshop eller en kombination.

Step 1

Step 2

Første udkast til Stormz opsætning

På baggrund af scope mødet udarbejder jeg et udkast til en drejebog i SessionLab og mit første bud på et workshop design i Stormz til hel eller delvis facilitering af workshoppen.

Step 2

Step 3

Tilpasning og godkendelse

Forud for mødet har jeg delt et link med jer til drejebogen i SessionLab, som vi gennemgår grundigt på mødet og justerer til efter behov. Jeg tilpasser ligeledes Stormz opsætningen på mødet, så I kan give jeres OK til denne. Hvis I har behov for at få accept andre steder i organisationen, gør I selvfølgelig bare det og efter mødet kan der komme lidt sidste tilpasninger.

Step 3

Step 4

Afvikling af workshop

Mødet eller workshoppen afholdes i forhold til drejebogen 

Step 4

Step 5

Dokumentation

Senest 24 timer efter afholdelse af mødet eller workshoppen sender jeg en samlet dokumentation til jer, som indeholder alle idéer/input m/ kommentarer, afstemninger med grafer, evalueringer med bobble diagram og udvalgte wordclouds. Dokumentation leveres i standardformater som PDF, Word eller Excel.

Step 5

3 timers workshop med 20 deltagere

kr 19.500 excl. moms
  • Scope møde
  • Forberedelse
  • Tilpasning og godkendelse
  • Afvikling - estimeret til 5 timer inkl. teknisk klargøring
  • Udarbejdelse af dokumentation
  • Stormz licenser er inkluderet
Eksempel

5 timers workshop med 150 deltagere

29.400 excl. moms
  • Scope møde
  • Forberedelse
  • Tilpasning og godkendelse af drejebog
  • Afvikling af workshoppen inkl. teknisk klargøring
  • Dokumentation
  • Ekstra Stormz licenser til 15-20 grupper
Eksempel

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Ring til mig på +4540365501 eller skriv til  soren@haveasay.dk